قوانین  ایران شاپیفای
 
ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی ایران شاپیفای، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین ایران شاپیفای است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.
 
ماده 1) تعاریف
در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند.
• فروشگاه: فروشگاه اینترنتی ایران شاپیفای
• سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی  به آدرس www.iranshopify.ir
• محتوای سایت: شامل قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.
• کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت  شده باشد، کاربر تلقی می شود.
• عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
• مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
• سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
 
 
ماده 2) ایجاب و قبول سفارش
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.
ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوریکه اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابزار شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است، لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع قرارداد منعقد شده است و ملزم به پرداخت وجه آن می باشد. توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پابرجاست یا سایر شروط را مشخص نماید.
 
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند.
 
 
 
ماده 3) مراحل ثبت سفارش و خرید
برای خرید از ایران شاپیفای باید ابتدا در سایت عضو شوید .پس از انتخاب کالای مورد نظر و افزودن به سبد خرید برای انجام فرایند پرداخت به سبد خرید مراجعه واقدام به ثبت کد تخفیف و تایید صورت حساب نمایید . پس از انجام مراحل فوق وارد مرحله ثبت آدرس و انتخاب روش پرداخت می شوید .(به دلیل اینکه کالا از خارج از کشور ارسال می گردد باید آدرس دقیق و صحیح باش).
پس تکمیل اطلاعات و انتخاب روش اقدام وارد درگاه بانکی می شوید(پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب)
پس از تکمیل فرایند خرید و پرداخت کد سفارش و فاکتور خرید برای شما ارسال و نمایش داده می شود.
 
 
 
ماده 4) روشهای پرداخت
 پرداخت  به صورت آنلاین از طریق سایت ویا از طریق کارت به کارت انجام شود انجام می گردد
 
 
 
 
ماده 5) روشهای ارسال سفارش

همه پست های بالا دارای استاندارد های لازم بوده و کاملا رایگان می باشند . همه ی کالا ها از طریق پست های بین المللی ارسال شده و بازه تحویل 7 الی 35 روز کاری ( شنبه و یکشنبه و روز های تعطیل محسوب نمی شود ) می باشد که معمولا 15 الی 25 روز پس از  تحویل به پستبه دست مشتریان عزیز می رسد.پس از پرداخت فرایند پردازش کالا شروع می شود که به مدت 1 الی 7 روز کاری ممکن است به طول بیانجامد که کد پیگیری پس از تحویل پست از طریق پیامک و ایمیل در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد که با توجه به راهنمای موجود درسایت می توانید اقدام به پیگیری پستی محصول نمایید.

توجه :

در صورتی که بسته به ایران وارد نشود پس از گذشت زمانی ذکر شده (معمولا 60 روز از آخرین وضعیت ثبت شده) ایران شاپیفای هماهنگی های لازم را با فرستند برای گرفتن وجه بسته از بیمه کشور مبدا توسط فرستنده اقدام می نماید.در صورت تمایل امکان ارسال بسته جایگزین پس از زمان مذکور نیز وجود دارد.لازم به ذکر است تا قبل از سپری نشدن مدت زمان قانونی(60 روز) آن امکان عودت مبلغ یا ارسال بسته جایگزین وجود ندارد ( البته با توجه به تجربه تیم ایران شاپیفای تا به حال همچین موردی گزارش نشده است ، شاید بسته ها گاهی با تاخیر همراه شود اما به دست خریداران خود خواهند رسید)

پس از ارسال مرسولات کد رهگیری به همراه لینک رهگیری در اختیار شما عزیزان خواهد گرفت.

 
 
 
ماده 6) هزینه گمرک

یعضی از کالا ها دارای عوارض گمرکی می باشند که هنگام تحویل توسط مشتری به مامور پست پرداخت خواهد شد و ایران شاپیفای مسولیتی در مورد میزان این فرایند ندارد.

 

ماده 7) مدت زمان تحویل سفارش ها بعد از ارسالهمه پست های بالا دارای استاندارد های لازم بوده و کاملا رایگان می باشند . همه ی کالا ها از طریق پست های بین المللی ارسال شده و بازه تحویل 7 الی 35 روز کاری ( شنبه و یکشنبه و روز های تعطیل محسوب نمی شود ) می باشد که معمولا 15 الی 25 روز پس از  تحویل به پست به دست مشتریان عزیز می رسد.پس از پرداخت فرایند پردازش کالا شروع می شود که به مدت 1 الی 7 روز کاری ممکن است به طول بیانجامد که کد پیگیری پس از تحویل پست از طریق پیامک و ایمیل در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد که با توجه به راهنمای موجود درسایت می توانید اقدام به پیگیری پستی محصول نمایید.

توجه :

در صورتی که بسته به ایران وارد نشود پس از گذشت زمانی ذکر شده (معمولا 60 روز از آخرین وضعیت ثبت شده) ایران شاپیفای هماهنگی های لازم را با فرستند برای گرفتن وجه بسته از بیمه کشور مبدا توسط فرستنده اقدام می نماید.در صورت تمایل امکان ارسال بسته جایگزین پس از زمان مذکور نیز وجود دارد.لازم به ذکر است تا قبل از سپری نشدن مدت زمان قانونی(60 روز) آن امکان عودت مبلغ یا ارسال بسته جایگزین وجود ندارد ( البته با توجه به تجربه تیم ایران شاپیفای تا به حال همچین موردی گزارش نشده است ، شاید بسته ها گاهی با تاخیر همراه شود اما به دست خریداران خود خواهند رسید)

پس از ارسال مرسولات کد رهگیری به همراه لینک رهگیری در اختیار شما عزیزان خواهد گرفت.

 
ماده 8) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
همه کالا ها دارای ضمانت 48  ساعته تست می باشند در صورت عدم تطابق یا ایراد فنی و ظاهری برای اجرای روند بازگرداندن کالا با ما تماس بگیرید.
 
همه کالا ها دارای ضمانت کمترین قیمت می باشند . در صورت اینکه پس از 48 ساعت پس از خرید قیمت کمتر از قیمت مارا یافتید برای بازپس گیری مابع التفاوت تماس بگیرید(کالا باید دقیقا مشابه باشند و مستندات دال بر قیمت کمتر باید ارایه گردد) 
 
طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
 
 
به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.


توجه:بعد از تحویل محصول توسط مشتری تمامی خیارات اعم از خیارعیب،خیار تدلیس،خیار غبن،خیار شرط،خیار رویت و تخلف از وصف از خریدار ساقط است.

 
ماده 9) امکان خطا در قیمت های سایت
فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.
در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.
 
 
ماده 10) امکان ارسال کالای اشتباه
فروشگاه همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این موارد با ما در تماس باشید.این ماده شامل ماده 14نیز میباشد.
 
 
ماده 11) خدمات پس از فروش انحصاری  ایران شاپیفای
 
72 ساعت تضمین طلایی تعویض 
مشتریان محترم ایران شاپیفای برای تست فنی کالای خریداری شده تا 48 ساعت فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، کالا برای آنها تعویض و چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه تمام شده باشد، مشتریان به انتخاب خود می توانند:
1. کالای مشابه دیگری انتخاب نمایند.
2. درخواست استرداد وجه نمایند.
 
شروط لازم برای استفاده از 48 ساعت تضمین طلایی تعویض عبارتند از:
1. مشتری قبل از 2 روز نسبت به اعلام ایراد فنی بصورت مکتوب اقدام نماید.
2. ایراد فنی مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی یا کارشناسان فنی ایران شاپیفای قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
3. کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
4. کالا از نظر ظاهری باید کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد ظاهری و مطابق روزی که کالا تحویل گرفته شده، باشد.
 

توجه: هنگام باز کردن بسته حتما از آن فیلم تهیه کنید تا خسارت احتمالی قابل جبران باشد توجه کنید برای جبران خسارت ختما باید فیلم که حاوی پلمب باز نشده بسته هست قابل رویت باشد در غیر اینصورت قابل پیگیری نیست و مسولیتی متوجه ایران شاپیفای نیست

توجه : ایران شاپیفای مسولیت و تعهدی درمورد اجرا و ارسال به گارنتی ندارد فقط راهنمایی های لازم را ارایه خواهد داد.
 
 
 
 
24 ساعت  تضمین قیمتی 
فروشگاه ایران شاپیفای همواره یکی از مزیتهای خود نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های در سطح شهر را ارائه قیمتهای رقابتی اعلام نموده است، لذا فروشگاه با اطمینان از قیمت گذاری محصولات خود و برای ایجاد اطمینان خاطر مضاعف مشتریان، 24 ساعت تضمین قیمتی برای کالاهای خریداری شده ارائه نموده که بر اساس آن، چنانچه مشتری تا24 ساعت پس از خرید، اعلام نماید فروشگاه معتبری دیگری کالا را با قیمت کمتری عرضه می نماید، بلافاصله پس از محرز شدن (در کمتر از 1 ساعت)، مابه التفاوت وجه به حساب ایشان واریز خواهد شد.
لازم به توضیح است که مدت این تضمین قیمتی در مورد کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت می باشد .
 
 
 
شروط استفاده از تضمین قیمتی:
1. از شرایط اصلی استفاده از تضمین قیمتی این است که کالا از نظر مدل، رنگ، سایز، گارانتی، کشور سازنده و سایر مشخصات فنی، دقیقاً مشابه کالای خریداری شده از فروشگاه ایران شاپیفای باشد.
2. از دیگر شرایط لازم برای استفاده از این تضمین، موجود بودن کالا در سایت یا فروشگاه مورد نظر و ارائه پیش فاکتور به تاریخ روز می باشد.
3. با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، ملاک تضمین قیمتی قیمت نهایی کالا با لحاظ هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل یا ارزش افزوده خواهد بود.
4. عدم سوء استفاده از این طرح به روشهای غیراخلاقی و غیر حرفه ای
 
 
 
چتر حمایتی ایران شاپیفای- خدمت انحصاری فروشگاه اینترنتی ایران شاپیفای برای اولین بار در ایران 
پس از اولین خرید وارد باشگاه حمایتی ایران شاپیفای خواهید شد . ایران شاپیفای ملزم به پیگیری ضمانت نامه و تامین قطعات و لوازم جانبی از سطح بازار چین و امارات و ترکیه (در صورت موجود بودن) بدون کارمزد است

 

ماده 12)از زمان تحویل محصول به خریداربه مدت 48 ساعت خریدار فرصت بررسی و تست محصول را دارد بعد از اتمام 48 ساعت زمان تست و بررسی محصول تمامی خیارات اعم از خیارعیب،خیار تدلیس،خیار غبن،خیار شرط،خیار رویت و تخلف از وصف از خریدار ساقط است.


ماده 13)بدلیل انکه گوشی ها تلفن همراه از مبادی رسمی کشور(گمرک جهموری اسلامی ایران)وارد کشور میشود و ریجستر میگردد(توسط گمرک)
وعوارض ورودی ان توسط خریدار به گمرک پرداخت میشود درصورت عدم ریجستری گمرک امانات پستی جواب گوی خریدار بوده و ایرانشاپیفای هیپگونه مسئولیتی درقبال ریچستری ندارد.(قابل ذکر است ایرانشاپیفای در صورت بروز این مشکل مسئولیتی نداشته اما خریدار را راهنمایی خواهد کرد درضمن گفتنی است در طول مدت فعالیت ایرانشاپیفای هیچگونه مشکلی از این قبیل رویت نشده است)
ماده 14)صحت ادرس واردی در برگه سفارش به عهده خریدار میباشد و تمامی مسئولیت های ثبت اشتباه ادرس چه عمدا و چه سهوا و ارسال کالا به ادرس اشتباه برعهده خریدار میباشد و ایرانشاپیفای مسئولیتی نداردماده 15)پس از تکمیل خرید و پرداخت فاکتور تنها 24 ساعت امکان کنسل کردن و انصراف سفارش امکان پذیر است،پس از مدت مذکور(24ساعت)چنانچه خریدار اقدام به کنسل کردن سفارش نماید چنانچه کالا از سوی فرستنده کالا ارسال نشده باشد در انصورت زمانی مبلغ واریزی از سوی خریدار به حساب معرفی شده از طرف وی عودت داده میشود که معادل دلاری مبلغ واریزی که به حساب فرستنده کالا برای خرید کالا واریز شده است به حساب ایرانشاپیفای برگشت داده شود.
چنانچه پس از تحویل کالا به پست بین المللی خریدار از سفارش خود انصراف دهد در اینصورت خریدار باید منتظر بماند تا بسته پستی به وی پست شود و در ادرس ثبتی بسته را تحویل گرفته و بسته را بدون فک پلمپ و بصورت سالم و بدون دستکاری به ایرانشاپیفای پست کند،پس از تحویل بسته پستی توسط ایرانشاپیفای و اطلاح از صحت و سلامت کالا توسط ایرانشاپیفای میلغ واریزی خریدار پس از کسر پنج درصد کل مبلغ محصول به عنوان کارمزد ریفاند به حساب معرفی شده از سوی خود خریدار واریز خواهد شد.

ماده 16)ایرانشاپیفای تمامی اطلاعیه ها و خیرها در مورد سفارشات را از طریق پیامک و ایمیل(شامل فولدرهای in box وspam) به خریداران خود اطلاع خواهد داد و مسئولیت عدم مطالعه پیامک و ایمیل و یا قرار گرفتن شماره اعلامی در لیست سیاه مخابرات برعهده خریدار میباشد و ایرانشاپیفای مسئولیتی در این مورد ندارد.

ماده 17)تمامی تسویه حساب های ایرانشاپیفای از شنبه الی چهارشنبه توسط حواله بین بانک پایا صورت خواهد پذیرفت که پس از تسویه حساب به مدت 24 ساعت توسط بانک عامل به حساب خریدار منظور خواهد شد.توجه  شماره حساب و شماره شبا از طریق قسمت تیکت پشتیبانی به ادرس iranshopify.ir/ticket ارسال گردد.صحت و درستی تمامی اعلام ها(شماره شبا-شماره حساب و…)برعهده خود خریدار است.

ماده 18)تمامی کالاهای قابل فروش در ایرانشاپیفای از مراجع ذی صلاح مجوزهای لازم را کسب نموده و اگر چنانجه در قوانین گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران تغییراتی لحاظ شود و کالایی توسط گمرک اجازه ورود نگیرد و مرجوع گردد زمانی با خریدار تسویه حساب میگردد و مبلغ واریزی از سوی خریدار به حساب اعلامی از سوی وی برگشت داده میشود که کالا تحویل ارسال کننده گردد و معادل دلاری مبلغ واریزی از سوی ارسال کننده به حساب ایرانشاپیفای برگشت داده شود.

ماده 19)خریدار موظف است هنگام دریافت بسته از مامور پست از نظر ظاهری و عدم وجود مشکلات ظاهری(شکستگی مشهود،پوسیدگی،ترک خوردگی و…)از قبول و امضاء بسته خودداری کرده و درخواست مرجوعی کالا به فرستنده را نماید لازم به ذکر است در این صورت تسویه حساب با خریداری و برگشت مبلغ واریزی از سوی وی برای خرید کالا زمانی انجام خواهد گرفت که ارسال کننده کالا محصول مرجوعی را دریافت کرده و مبلغ کالا را به حساب ایرانشاپیفای برگشت دهد.
درصورتی که خریدار مایل به جایگزین کردن کالای دیگری به جای کالای مرجوعی باشد
با ایرانشاپیفای تماس برقرار کرده تا هماهنگی ها و نحوه جایگزین کرد کالای دیگر به وی توضیح داده شود.

ماده20)خریدار موظف است هنگام فک پلمپ و بازکردن بسته از این مراحل فیلم تهیه کند(درفیلم پلمپ بسته پستی و بسته بندی داخلی خود کالا مشهود باشد)درصورت عدم تهیه فیلم خسارت های ناشی از حمل و نقل سریع و … قابل جبران نیست و ایرانشاپیفای مسئولیتی ندارد.

ماده 21) امکان بحث و تبادل نظر در سایت
1. در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
2. فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
3. در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
 
 
ماده 22) محتوای سایت
1. فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.
2. فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد.
3. فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.
4. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.
 
 ماده 23) هزینه گمرکی و عوارض

طبق جدول عوارض گمرکی بسته های ارسالی خارجه ، هزینه گمرکی که اداره پست دریافت خواهد کرد متفاوت بوده و حتی در بعضی مواقع هزینه گمرک به کالا تعلق نخواهد گرفت. اما در اجناسی که دارای هزینه گمرک شوند برای کالاهایی همچون گوشی های موبایل، تبلت ها و گجت های هوشمند تقریبا و به صورت میانگین حدود 20 تا 90 هزار تومان خواهد بود که بایستی هنگام تحویل مرسوله به مامور پست داده شود، دقت کنید که این قیمت بصورت میانگین ذکر شده و همینطور که گفته شد در بعضی مواقع هزینه ای دریافت نشده و در بعضی مواقع نیز بیش از قیمت ذکر شده دریافت شده. این تفاوت قیمت ها در شهر های مختلف متفاوت دیده شده.(برای بسته های زیر یک میلیون معمولا بیشتر از 25 هزار تومان دریافت نمیگردد)

در صورتیکه اداره پست شهر مقصد (آدرس مشتری) درخواستی بیش از حد معقول برای ورود کالا از مشتری درخواست کند ، مسئولیت این موضوع متوجه فروشگاه  نخواهد بود.

نکته: بر روی تمامی بسته های پستی ارسالی (اعم از گوشی ها، تبلت ها و لوازم جانبی ها) قیمت متناسب با ارزش کالا تا سقف 90 دلار درج خواهد شد.

برای دیدن جدول تعرفه هزینه های گمرک اینجا کلیک کنید.

برای لوازم جانبی‌ها و قطعات و دیگر کالاهای کوچک هزینه پست پیشتاز داخلی (از تهران تا آدرس دقیق دریافت کننده) و هزینه گمرکی مجموعا حدود بر 15 الی 30 هزار تومان می باشد، صرفا بر عهده مشتری خواهد بود.

 
ماده 24) مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت
1. هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
2. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
3. فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
 
 
 
ماده 25) حق مالکیت مادی و معنوی
کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
 
 
ماده 26) اختیارات فروشگاه
1. فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
2. فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
 
سایت ایران شاپیفای به جز آدرس www.iranshopify.ir هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام ایران شاپیفای استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.

 

ماده 27) استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان
استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان، در جهت معرفی و اشتراک گذاری تجربیات مشتریان در خرید از فروشگاه با رضایت آنها و در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.
 
ماده 28) موارد خاص
با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.