همه کالا های دیجیتال اعم از گوشی وتبلت ولبتاب دارای ضمانت یکساله از طرف کمپانی های سازنده می باشند که سیاست گذاری گارانتی به شرح زیر است.

 

ما یک سال گارانتی  ارائه می دهیم. لوازم جانبی مانند باتری، کابل و شارژر دارای یک ماه گارانتی هستند. اگر لوازم دیجیتال در عرض یک سال نادرست باشد (از تاریخ تحویل محاسبه می شود)، مشتریان می توانند آنها را برای تعمیر رایگان ارسال کنند. عوامل مصنوعی مانند انهدام مونتاژ، سوء استفاده، قطره یا افتادن، آلودگی آب، نرم افزارهای نرم افزاری رسمی یا تغییرات نرم افزاری یا هر گونه آسیب دیگر، پوشش داده نمی شوند.

در صورتی که تأیید شود، کل هزینه تعمیر، هزینه دست زدن و هزینه تعویض کامپوننت معیوب برای گوشی را پوشش خواهیم داد (مادربرد و صفحه نمایش در این خط مشی تعمیر رایگان نیستند).

اگر لوازم جانبی مانند باتری یا کابل شارژر در عرض یک ماه معیوب (از تاریخ ورود به حساب می آید)، می توانیم پس از تأیید این مسئله با ارسال عکس یا فیلم نشان دادن مشکل، دوباره ارسال یا بازپرداخت را ترتیب دهیم. عوامل مصنوعی مانند انهدام مونتاژ، سوء استفاده، قطره یا افتادن، آلودگی آب، نرم افزارهای نرم افزاری رسمی یا تغییرات نرم افزاری یا هر گونه آسیب دیگر، پوشش داده نمی شوند.

لازم به توضیح است که فقط 75 درصد هزینه ارسال بر عهده مشتریست مابقی توسط شرکت پرداخت می گردد.

مسولیت ارسال بر عهده مشتری می باشد و ایران شاپیفای فقط مسولیت پیگیری را بر عهده دارد.

بعد از اتمام گارانتی در صورت نیاز به قطعه خاص برای تعمیر می توانید با ما در تماس باشید.